piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajowo..


Dziś 6 DECEMBER.. !
Czy byłam grzeczna przez cały rok..?
Aaa TAK..i jest oto dowód znaleziony pod drzwiami.. :-) 

Mikołaj,kóry od wielu lat jest zaprzyjaźniony z naszą rodzinką spisał się na medal i w tym roku  .. !
Wczoraj i dziś mam wolne od pracy(przeziębiona grrr!)a więc mogę sobie pozwolić na chwilę dla siebie,a co za tym idzie na ,,normalne"śniadanie nie ma szans o ile czekają na mnie takie pyszności.. :D
 Wiem...obżartus ze mnie jest :D ha !

A jak u Was skarpety wypchane :D?


Uciekam dalej walczyć  z wystrojem naszego domku..
Ta ilość ozdób zbierana przez lata przerosła mnie :D  
Gdzie ja to upcham.. :> ?




2 komentarze:

  1. a ja nic nie dostałam:(
    Muszę się brać za sprzątanie może sobie o mnie przypomni jak zobaczy ten błysk w moim domu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciężko zostawić u Ciebie komentarz. Wyłącz weryfikację obrazkową//

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz...

Pozdrawiamy SHE&HE