czwartek, 5 grudnia 2013

Bedroomowo..

 Witam wszystkich podglądających ;-)
Tak,tak kiedy tu ja ostatni raz tu byłam.. oj już sama nie pamiętam..
Zaniedbałam bloga..no ale cóż takie to życie perfekcyjnej pani domu-na wszystko brakuje mi czasu ..dosłownie na wszystko :-)
Może kiedyś będę bardziej zorganizowana.. może..?
Dzisiejszy post poświęcony jest naszej sypialni..
Długo szukałam naszego wymarzonego łoża.. ;-)
I nadszedł ten moment..kiedy to w katalogu wyszperałam właśnie je.
Z pomocą nam przyszedł ARGOS-przedsiębiorstwo handlowe w Wielkiej Brytanii i Irlandii, zajmujące się sprzedażą artykułów gospodarstwa domowego, elektronicznych, wyposażenia mieszkań.
 Gdy je zamawialiśmy miałam lekkie obawy co do jakości wykonania ramy..
ale po 6 miesiącach użytkowania mogę ją godnie polecić..
Jedyny malutki minus jak to w Anglii bywa czas oczekiwania na dostawę z miesiąca zamienił się w dwa miesiące..
 Ale czym dłużej na coś czekamy,tym większa radość, gdy to nastąpi.. 

Jeżeli ktoś jest zainteresowany zakupem podaje nazwę i cenę:
  

Schreiber Provence Kingsize Bed Frame - White

£249.99


jest cudowne i cena przystępna..

Toaletka,taborecik(moja mała stacja dowodzenia.. :D )futrzak,lampy,półka i zasłony- IKEA
(kocham ją :P ) !!!

 ehm..

Do pełni szczęścia brakuje mi jedynie on..radiator cover :>
br..bo ten brzydal grzejnik doprowadza mniedo szału..
ale i na niego przyjdzie pora..
Upatrzony już jest i to od dawna..
Obecnie czekam tylko na ten dzień kiedy pojawi się SALE w shopie :D
tak właśnie zapomniałam wspomnieć,że jestem maniaczką promocji..haha

Przepraszam za jakoś zdjęć .. mój aparat w telefonie nie podołał wyzwaniu i jak widać takie oto są efekty..no ale dzięki temu będzie powód aby za jakiś czas rozejrzeć się za nowym gadżetem czytaj (aparatem) :D a BOXING DAY przed nami !











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz...

Pozdrawiamy SHE&HE