poniedziałek, 21 lipca 2014

Sobotnie SALE..


Hm..na która z nas nie działa słowo PROMOCJA.. ?
W Anglii rozpoczął się okres wyprzedaży kolekcji letniej..

Towar jest tańszy nawet do -75%

I tak jak co roku moim celem był sklep NEXT :D
 Problem w tym,że promocja trwa 2 dni..i zaczyna się jak co roku w sobotę o 5 rano!!!

Tak :D dobrze czytacie..
Niestety mam spory kawałek do sklepu ..ale i tak juz o 4.40 stałam w kolejce :D która liczyła ponad 80 osób OMG :D czy Ci ludzie cierpią na bezsenność..?
 No i nareszcie..otworzyli go! Jupi
 Mam moje łupy.. ! :D nastałam się w kolejce do kasy :D ale było warto !
 Same oceńcie :)

I jak efekt końcowy :D?!

Tylko kto mi kabel od lampy przesunie na sam środek stołu ..?poirytowana.. :/



Pozdrawiam M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz...

Pozdrawiamy SHE&HE