niedziela, 15 września 2013

STARTUJEMY..Lazy Sunday..

Witam.
Dzisiaj dodaję pierwszy post a więc proszę o wyrozumiałość.. :) 

A więc w skrócie o mnie:
Magdalena,23 lata -mieszkam od 2010 roku w Anglii wraz z moim narzeczonym G. 
Mam bzika na punkcie porządku,
uwielbiam częste zmiany w wystroju domu
 jak i również jak każda kobietka-zakupy ajć :)  ..!!!

Zapraszam do oglądania i komentowania mojego bloga ..
Mam nadzieje,że nie będę nikogo zanudzać..

_______________________

Lazy Sunday..
Pogoda  w Anglii od tygodnia typowo jesienna a przecież mamy jeszcze końcówkę lata..
   Wczorajsze sobotnie popołudnie spędziłam wraz z narzeczonym na robieniu porządku w naszym,,niemałym,, wr ogrodzie. 

Przy okazji nasza zmarnowana hydrangea kupiona jakiś czas temu w Aldim doczekała się w końcu większej doniczki,którą udało mi się kupić w piątek na SUMMER SALE w Wilko za całe £5 a ucieszyłam się bardzo bo od dawna miałam ją na oku :)


   
Nasza Shed doczekała się tego lata nowego kolorku a tak się prezentuje obecnie:

                                                        
   Tegoroczne pomidorki.. :)
Z niecierpliwością czekamy aby kolejne się dojrzały.
A tą cudowną doniczkę wyszperałam wiosną na Car boot sale za £1



                                                       
Cudowna ławeczka z B&M :) 
                     
                  
A oto tył ogrodu,przód zostawię sobie na inny post .. :)






Pozdrawiam M. :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz...

Pozdrawiamy SHE&HE